17:55 - Vətəndaşların Sosial İmkanlarının Müzakirəsi Regionlarda Davam Edir - Fotolar
20:20 - Regionlarda Növbəti İctimai-Sosial Müzakirələr Başladı –Fotolar
19:44 - Həssas əhali qruplarına ünvanlanmış sosial-humanitar siyasət təbliğ olunacaq-Fotolar
20:51 - Heydər Əliyevin anadan olmasının 100 illiyi çərçivəsində 2 mindən çox ağac əkilib-FOTOLAR
19:35 - Naxçıvanda “Heydər Əliyev və vətəndaş cəmiyyəti quruculuğu” mövzusunda konfrans keçirilib-FOTOLAR
20:17 - Təşkilat sədri Faiq Əhmədov cənab Prezident İlham Əliyevə Açıq Məktub göndərib!
00:21 - “Azərbaycan Sosial Dövlətə Doğru” Layihəsinin Növbəti Tədbiri - Fotolar
19:29 - Xaçmazda tədbir
15:05 - QHT Qubada tədbir keçirdi
00:38 - Mingəçevirdə İctimai Müzakirə: Sosial Dövlətə Doğru - Fotolar
“AZERCELL” MİLYONLARI NECƏ MƏNİMSƏYİR? – “Kreativ yolla” müştərilərin soyulması
Mobil rabitə sistemində birmənalı olaraq monopilost olan “Azercell”-in vətəndaşların hüquqlarını kobud surətdə pozması haqqında xeyli mövzular işlənib. Ancaq buna məhəl qoymayan “Azercell” hər dəfə daha “kreativ” təkliflərlə “innovativ” metodlardan istifadə etməklə, müştərilərin canı sıxılmdan və ruhu incimədən cibinə girib, onların milyonlarını oğrulamqda davam edir.
Bunun üçün “Azercell” müxtəlif xidmət sahəsi adı altında müştərilərə mesaj ünvanlamaqla bunu edir. Bəzən elə mesajlar və ya təkliflər olur ki, heç müştəri təsdiqləmədən onun pulunu yeməklə məşğuldur. Uzağa getmədən 6080 mesaj xidmətini misal kimi götürək.
“Azercell” bu mesajı müştəriyə ünvanlayarkən hər müştəridən dərhal 10 qəpik silinir. Əgər müştəri bu mesajın gəlməsinə STOP siqnalını vermək istəyirsə, o zaman da əlavə 10 qəpiyindən keçməli olur. Yox, əgər müştəri bu xidmətdən yaralanmaq istəyəcəksə, onda hər ay 10 qəpik pul ödəməli olacaq.
“Azercell”-in Müştəri Xidməti ilə əlaqə saxlasaq da, bildirildi ki, “niyə belə edirsiniz?!” Deyirlər ki, bu, şirkət rəhbərliyi tərəfindən qəbul edilən qərardır və mesaj bütün müştərilərə göndərilir. Hətta, “Azercell”-in Müştəri Xidmətindən bildirildi ki, “axı, bu elə də böyük pul deyil?! Əgər istəmirsinizsə, o zaman STOP edin və məsələ də bununla bitsin”.
Deyəndə ki, burada söhbət bir-iki nəfərdən getmir, yüz minlərlə müştəridən gedir və hərədən 10 qəpik tutulanda bu külli miqdarda vəsait edir. Bu, dediklərimizi sübut etmək üçün hələ təkcə bir faktdır. Amma gün ərzində “Azercell”-dən müşətriyə çoxsaylı mesajlar gəlir və müştəri onun mahiyyətindən xəbəri olmadan qəbul edirsə, şirkət başlayır müştərilərin pullarını göyə sovurmağa… Elə hər xidmət adı altında vətəndaşdan qəpik-qəpik tutulanda gör sonda bu nə qədər vəsait edir. Necə deyərlər, damla-damla göl olar…
“Azercell” də “damla-damla” prinsipinə əsaslanaraq, göllər və bu gölləri də böyük dənizlərə çevirmək şüarı ilə fəaliyyət göstərir. Nəticədə isə uduzan müştəri, qazanan isə “Azercell” olur. Bax, buna deyərlər, “innovativ” fırıldaq yolu ilə milyonları mənimsəmək.
Bu, hələ harasıdır…. Elə götürək son dövrlərdə Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiə Nazirliyininin Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun fiziki və hüquqi şəxslərin ASAN İmza ilə rüblük hesabatlar verməsi məsələsini. Əldə etdiyimiz məlumata görə, burada Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiə Nazirliyi ilə “Azercell” arasında bir sövdələşməmin olması ortaya çıxıb. Yəni, bunun arxasında DSMF-nin ASAN İmza ilə rüblük hesabatı adı altında əslində vətəndaşdan asan yolla necə külli miqdarda pul qazanılması dayanır… Bunun üçün ASAN İmza ilə fiziki və hüquqi şəxslərin rüblük hesabat verməsi mexanizminə nəzər salmaq yetərlidir və əlavə şərhə də ehtiyac yoxdur. İlk olaraq onu demək lazımdır ki, heç bu metoda keçmədən elektron imza və ya bəyannaməni doldurmaqla kifayətlənmək olardı.
Emtv.az