SON DƏQİQƏ

22:44 - Regionlarda həyata keçirilən "Azərbaycanda həssas əhali qruplarına ünvanlanmış sosial-humanitar siyasətin təbliği" layihəsinin növbəti İctimai Müzakirəsi Xaçmazda keçirildi-Fotolar

17:55 - Vətəndaşların Sosial İmkanlarının Müzakirəsi Regionlarda Davam Edir - Fotolar

17:55 - “Miqrasiya Prosesləri” İctimai birliyi Almaniyanın Hamburq şəhərində yaşayan Azərbaycanlılar icmaları ilə görüşü baş tutub

20:20 - Regionlarda Növbəti İctimai-Sosial Müzakirələr Başladı –Fotolar

19:44 - Həssas əhali qruplarına ünvanlanmış sosial-humanitar siyasət təbliğ olunacaq-Fotolar

20:51 - Heydər Əliyevin anadan olmasının 100 illiyi çərçivəsində 2 mindən çox ağac əkilib-FOTOLAR

19:35 - Naxçıvanda “Heydər Əliyev və vətəndaş cəmiyyəti quruculuğu” mövzusunda konfrans keçirilib-FOTOLAR

19:29 - YYSİB “Biznes-motivasiya: gənclər üçün innovativ-kreativ peşə və ixtisasların təbliği” layihəsinu uğurla reallaşdırır

21:02 - Təşkilat sədri Faiq Əhmədov Dünya Azərbaycanlılarına, Şəhidlərimizin Ailə Üzvlərinə və Qazilərimizə Təbrik Məktubu Ünvanlayıb-FOTOLAR

20:17 - Təşkilat sədri Faiq Əhmədov cənab Prezident İlham Əliyevə Açıq Məktub göndərib!

22:18 - Faiq ƏHMƏDOV: Tələblərimiz yerinə yetirilməyənə qədər mütəmadi olaraq aksiyalarımızı davam etdirəcəyik-VİDEO-FOTOLAR

00:21 - “Azərbaycan Sosial Dövlətə Doğru” Layihəsinin Növbəti Tədbiri - Fotolar

19:29 - Xaçmazda tədbir

15:05 - QHT Qubada tədbir keçirdi

00:38 - Mingəçevirdə İctimai Müzakirə: Sosial Dövlətə Doğru - Fotolar

emtv.az
 Valyuta məzənnəsi

“Unibank”da SKANDAL: - müştərinin gizli məlumatlarını başqasına verdilər

13-06-2019, 13:26 | Oxunub: 12 409 |

“Unibank”da SKANDAL: - müştərinin gizli məlumatlarını başqasına verdilər


Azərbaycanın ən ciddi banklarından biri sayılan "Unibank”da skandal sayılacaq hadisə baş verib.

Emtv.az xəbər verir ki, bankın işçiləri Mahir Abbasov adlı müştərinin məlumatlarını özündən xəbərsiz başqa bir müştəriyə verib. Bu barədə M.Abbasov özünün sosial şəbəkədəki hesabında yazıb.

O bildirib ki, "Unibank”ın Salyan filialının əməkdaşı ondan xəbərsiz şəxsi məlumatlarını *** 05 95 sonluqlu nömrəyə yönləndirib.

Müştəri bu barədə SMS məlumatlandırma aldıqdan sonra bankın Baş ofisinə yaxınlaşıb və bildirib ki, şəxsi məlumatlarının başqa nömrəyə yönləndirilməsi ilə bağlı heç bir tələbi olmayıb.

Skandal isə bundan sonra ortaya çıxıb. M.Abbasov şəxsi məlumatlının yönləndirildiyi nömrəyə zəng edib və məlum olub ki, xəttin digər ucundakı adamla eyni ad-soyad-ata adına sahibdirlər. "Unibank”ın Salyan filialının əməkdaşı da bu ad-soyad-ata adı oxşarlığına görə hər iki şəxsin məlumatlarını birləşdirib: "Məlum oldu ki, Salyanda yaşayan və mənlə eyni ad-soyadı daşıyan şəxs "Unibank”da VÖEN hesabı açdırıb. Bankın "təcrübəli işçiləri” isə mənim məlumatlarımı onun hesabına bağlayıb”.

M.Abbasovun banka şikayətindən sonra problem həllini tapmaq əvəzinə, daha da qəlizləşib. Belə ki, "Unibank”ın işçiləri bu dəfə də Salyanda yaşayan Mahir Abbasovun məlumatlarını Bakıda yaşayan adaşına yönləndiriblər.

"Unibank”ın müştərilərinin gizlilik prosedurunu pozduğunu bildirən şikayətçi haqlı olaraq sual edir ki, sabah kimsə onun adından kredit götürsə, hesabından pul çıxarsa və ya bankda başqa bir əməliyyat həyata keçirsə, bunun məsuliyyətini kim daşıyacaq?

Daha sonra Bakupost.az onu da qeyd edib ki,məsələ ilə bağlı "Unibank”ın da mövqeyini öyrənməyə çalışsaq da, buna nail ola bilmədik.


Sevinc Əlimova
Emtv .az

OXŞAR XƏBƏRLƏR
"Azərbaycanın səsi" ictimai birliyi
ƏDƏBİYYAT

ARAŞDIRMALAR
XƏBƏR LENTİ
BÜTÜN XƏBƏRLƏR