17:55 - Vətəndaşların Sosial İmkanlarının Müzakirəsi Regionlarda Davam Edir - Fotolar
20:20 - Regionlarda Növbəti İctimai-Sosial Müzakirələr Başladı –Fotolar
19:44 - Həssas əhali qruplarına ünvanlanmış sosial-humanitar siyasət təbliğ olunacaq-Fotolar
20:51 - Heydər Əliyevin anadan olmasının 100 illiyi çərçivəsində 2 mindən çox ağac əkilib-FOTOLAR
19:35 - Naxçıvanda “Heydər Əliyev və vətəndaş cəmiyyəti quruculuğu” mövzusunda konfrans keçirilib-FOTOLAR
20:17 - Təşkilat sədri Faiq Əhmədov cənab Prezident İlham Əliyevə Açıq Məktub göndərib!
00:21 - “Azərbaycan Sosial Dövlətə Doğru” Layihəsinin Növbəti Tədbiri - Fotolar
19:29 - Xaçmazda tədbir
15:05 - QHT Qubada tədbir keçirdi
“Baku Electronics”in endirimli malları niyə xarab çıxır?
Son zamanlar vətəndaşların əsasən məişət texnikası və ev əşyalarının satışı ilə məşğul olan şirkətlərin müxtəlif şirkətlər tərəfindən aldadılması barədə mətbuatda tez-tez yazılar dərc olunur. Alıcıların istehlakçı hüquqlarını pozan şirkətlər arasında ən çox adı hallanan mağazalardan biri də “Samsung” şirkətinin rəsmi distribütoru “Baku Electronics”şirkətidir.
Emtv.az yerli mətbuata istinadən bildirir ki,“Baku Electronics”şirkətindən çoxsaylı belə şikayətlərdən biri Banu Çiçək adlı feysbuk istifadəçisi tərəfindən paylaşılıb.
O şəxsi profil səhifəsində Baku Electronics-dən endirimlə tərəzi aldığını,lakin tərəzinin düz işləmədiyini və 22 manatlıq mala görə “Baku Electronics” tərəfindən get-gələ salındığını bildirir.
Şikayətçinin statusunu olduğu kimi təqdim edirik.
“Şikayətim Baku Electronics-dəndir.Endirimlə tərəzi aldım, mağazada yoxlamağı təkid etsəm də icazə vermədilər ki,narahat olmayın tərəzi əladır.Evə gətirdim yoxladım,məlum oldu tərəzi 2,5 kq çox göstərir! Zəmanət veriblər ,amma mən nəyə görə bu qədər əziyyət çəkməliyəm ,tərəzini aparıb gətirməliyəm?! Niyə burdan basa basa alan kimi servisə aparmalıyam? 22 manatlıq tərəzi burnumdan gəldi.Endiriminizdə başınıza dəysin.”
Qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq.
Sevinc Əlimova
Emtv.az